image of city skyline at sunset for a fintech company[background image][interface] image of user interface showing property listings (for a real estate tech)

The Human Blueprint

האתגר בירושלים: בתוך היצע חסר תקדים של יחידות דיור, למצוא לאנשים מקום לחיות – לא רק מקום לגור.

Elevate real estate brand value

Strategic marketing for visionary developments.

image of a busy downtown area for a mobility and transportation business [background image]
image of completed building project (for a general contractor)
image of construction meetings (for a general contractor)
image of timeline with historic transit milestones
[background image] landscape of school campus
[background image] image of contact on the map (for a japanese restaurant)
[background image] image of contact on the map (for a japanese restaurant)
INSIGHT

כשהרגולטור קובע את כללי המשחק השיווקיים

ירושלים עומדת על סף עידן חדש.
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, אישרה בשנים האחרונות עשרות אלפי יחידות דיור – ובכך הפכה את העיר לבירת ההתחדשות העירונית בישראל.
אך לצד המספרים, הולך ומתחדד מסר אחד: תכנון עירוני הוא לא רק הנדסה – הוא תודעה.
ועידת “בונים על איכות” שנערכה בירושלים בספטמבר 2025 סימנה את המעבר מתכנון טכני לראייה אנושית רחבה יותר: The Human Blueprint – תפיסה שמעמידה את האדם, הקהילה ואיכות החיים במרכז השולחן. הדרישה הרגולטורית החדשה אינה רק מה נבנה, אלא איך אנשים יחיו כאן.
בעולם של היצע עצום, השאלה שכל יזם חייב לשאול את עצמו היא:
מה יגרום לדייר לבחור דווקא בפרויקט שלי?
התשובה טמונה ביכולת לתכנן לא רק מבנה – אלא חוויה אנושית שלמה.

PROCESS

בעבר, הפרדה שיצרה סיכון

בעיר שבה אלפי יחידות חדשות מתוכננות, המפתח להצלחה הוא זהות אנושית מובהקת.
הרוכש הירושלמי מחפש היום לא רק ארבעה קירות, אלא ביטחון, שייכות, וקשרים אנושיים.
הוא רוצה לדעת שהפרויקט שלו הוא חלק מסיפור עירוני ולא עוד מגדל אנונימי.
“איכות חיים למ"ר” מחליפה את “מחיר למ"ר.”

השוק כבר מבין שהערך האמיתי של נכס הוא האיכות הבלתי מוחשית — הקהילה, השקט, הגינות, והגישה לקווי רק"ל.
ה־Human Blueprint הוא לא רק דרישה רגולטורית – הוא הצעת הערך המבודלת של העשור הקרוב בירושלים.
דירה היא רק חלק מהמוצר. המוצר האמיתי הוא חיי היום־יום שהתכנון מאפשר.

SERVICES

היום: תכנון בליבת השיווק

דבריה של יו"ר הוועדה המחוזית אינם עצה שיווקית – אלא הצהרה רגולטורית מהותית: תכנון נכון הוא תנאי יסוד להצלחה שיווקית.
עבור יזמים, זו איננה הערה טכנית – אלא תובנה שמחייבת שינוי תפיסתי.מהו אותו “תכנון נכון” שעליו מדברת תלמי באבאי?
זהו תכנון שאינו מסתפק במגדל הדירות, אלא רואה את המארג השכונתי כולו.
תכנון כזה מייצר:ודאות רגולטורית – תוכנית המשתלבת באופן מיטבי עם תוכניות המתאר העירוניות ועם מדיניות הוועדה המחוזית, ולכן זוכה לתהליך אישור מהיר ותמיכה רחבה.איכות חיים שניתנת לשיווק – הכוללת שטחי ציבור מותאמים, חיבור לתחבורה הציבורית (ובהם הרכבת הקלה), ויצירת מרחבים פתוחים וקהילתיים.

RESULTS

הגשר האסטרטגי בין תכנון לשיווק

כאן מתגלה היתרון האמיתי של ליווי אסטרטגי בהתחדשות עירונית:
היכולת להפוך תובנה רגולטורית – לתוצאה תכנונית ושיווקית בשטח. תכנון נכון נולד מתוך אינטגרציה בין שלושה עולמות:
שיווקי – מה יגרום לדירות להימכר מהר ולמי הן מדברות.
תכנוני – מה ניתן לאשר, ואיך משתלבים במדיניות העירונית.
כלכלי – איך למקסם רווחיות במסגרת המגבלות.
כך נוצרת תב"ע שהיא חזון שיווקי מגובש, מאושר רגולטורית וכדאי כלכלית.
וכשהתכנון נבנה מראש כמותג – הוא מקצר תהליכים, מפחית סיכון וממצה את הפוטנציאל העסקי של המיזם.
דבריה של הגברת שירה תלמי באבאי הם לא רק הצהרה מקצועית – אלא קריאת כיוון לענף כולו.

בעידן החדש של ההתחדשות העירונית, התכנון האסטרטגי הוא השיווק החדש.
הגיע הזמן לוותר על הגישה של "נראה מה יאשרו לנו",
ולעבור לגישה של "נבנה מוצר שאי אפשר לסרב לו."

[background image]

Elevate your project’s story

Strategic marketing that builds lasting value for residential developments. We unify concept and execution to create cultural impact.