image of city skyline at sunset for a fintech company[background image][interface] image of user interface showing property listings (for a real estate tech)

Planning leads Marketing

השינוי בתפיסת הוועדה המחוזית בירושלים הופך 'תכנון נכון' לכלי השיווק החזק ביותר בפרויקט המגורים.

Elevate real estate brand value

Strategic marketing for visionary developments.

image of a busy downtown area for a mobility and transportation business [background image]
image of completed building project (for a general contractor)
image of construction meetings (for a general contractor)
image of timeline with historic transit milestones
[background image] landscape of school campus
[background image] image of contact on the map (for a japanese restaurant)
[background image] image of contact on the map (for a japanese restaurant)
INSIGHT

כשהרגולטור קובע את כללי המשחק השיווקיים

פרויקטים של התחדשות עירונית, הם יצירה מורכבת הדורשת איזון עדין בין תכנון הנדסי, כלכלה וליווי דיירים. במשך שנים נהגו יזמים להתייחס לתכנון כאל מטרה בפני עצמה (קבלת אישורים) ולשיווק כאל שלב מאוחר יותר (מכירת דירות). אלא שנדמה כי הקברניטים במערכת התכנון משנים את כללי המשחק.
בפאנל שהתקיים בפסגת ההתחדשות העירונית, הדגישה יו"ר הוועדה המחוזית, שירה תלמי באבאי, כי השיווק הוא חלק אינטגרלי מהתכנון.
הגישה שלה מבהירה: הוועדה רואה ב'תכנון נכון' כלי שיווקי שמבטיח איכות חיים וודאות, ובכך מחזק את היתכנות הפרויקט.

PROCESS

בעבר, הפרדה שיצרה סיכון

בעבר, הניסיון היה "לדחוף" תוכנית מקסימלית לוועדה, ואז, לאחר קבלת אישור עקרוני, להתחיל לחשוב על קונספט שיווקי. הבעיה בגישה זו היא כפולה:

בזבוז זמן ותקציב: כאשר התוכנית "נתקעת" בוועדה בשל חוסר התאמה לתשתיות, צפיפות יתר או חוסר במבני ציבור – היזם נאלץ לבצע שינויים יקרים ומתמשכים, שמעכבים את היציאה לשיווק בשנים.

פגיעה במוצר הסופי: המוצר שאושר לבסוף הוא פשרה, שלא תמיד תואם את צרכי השוק ואת המסר השיווקי שהיזם רצה להעביר.
התוצאה: מוצר שקשה יותר למכור ודשדוש בתהליך.

SERVICES

היום: תכנון בליבת השיווק

דבריה של יו"ר הוועדה המחוזית אינם עצה שיווקית – אלא הצהרה רגולטורית מהותית: תכנון נכון הוא תנאי יסוד להצלחה שיווקית.
עבור יזמים, זו איננה הערה טכנית – אלא תובנה שמחייבת שינוי תפיסתי.מהו אותו “תכנון נכון” שעליו מדברת תלמי באבאי?
זהו תכנון שאינו מסתפק במגדל הדירות, אלא רואה את המארג השכונתי כולו.
תכנון כזה מייצר:ודאות רגולטורית – תוכנית המשתלבת באופן מיטבי עם תוכניות המתאר העירוניות ועם מדיניות הוועדה המחוזית, ולכן זוכה לתהליך אישור מהיר ותמיכה רחבה.איכות חיים שניתנת לשיווק – הכוללת שטחי ציבור מותאמים, חיבור לתחבורה הציבורית (ובהם הרכבת הקלה), ויצירת מרחבים פתוחים וקהילתיים.

RESULTS

הגשר האסטרטגי בין תכנון לשיווק

כאן מתגלה היתרון האמיתי של ליווי אסטרטגי בהתחדשות עירונית:
היכולת להפוך תובנה רגולטורית – לתוצאה תכנונית ושיווקית בשטח. תכנון נכון נולד מתוך אינטגרציה בין שלושה עולמות:
שיווקי – מה יגרום לדירות להימכר מהר ולמי הן מדברות.
תכנוני – מה ניתן לאשר, ואיך משתלבים במדיניות העירונית.
כלכלי – איך למקסם רווחיות במסגרת המגבלות.
כך נוצרת תב"ע שהיא חזון שיווקי מגובש, מאושר רגולטורית וכדאי כלכלית.
וכשהתכנון נבנה מראש כמותג – הוא מקצר תהליכים, מפחית סיכון וממצה את הפוטנציאל העסקי של המיזם.
דבריה של הגברת שירה תלמי באבאי הם לא רק הצהרה מקצועית – אלא קריאת כיוון לענף כולו.

בעידן החדש של ההתחדשות העירונית, התכנון האסטרטגי הוא השיווק החדש.
הגיע הזמן לוותר על הגישה של "נראה מה יאשרו לנו",
ולעבור לגישה של "נבנה מוצר שאי אפשר לסרב לו."

[background image]

Elevate your project’s story

Strategic marketing that builds lasting value for residential developments. We unify concept and execution to create cultural impact.